-
Wstęp
-
Dzień 1 – schematy
-
Dzień 2 – Twoja kursantka: z czym przychodzi, czego chce, czego się boi?
-
Dzień 3 – Punkty bólu – co naprawdę frustruje Twoją kursantkę?
-
Dzień 4 – Formularz: jak zbudować narzędzie, które podpowiada Ci co mówić w DM
-
Dzień 5 – Jak czytać formularz, żeby zrozumieć emocje i rozpocząć rozmowę
-
Dzień 6 – Pierwsza wiadomość: jak zacząć rozmowę, żeby nie brzmieć jak skrypt
-
Dzień 7 – Jak nie zabić rozmowy w drugim zdaniu – błędy, które zamykają DM-y
-
Dzień 8 – Odpisuje… i co dalej? Jak prowadzić rozmowę, by nie zgubić kursantki
-
Dzień 9 – Kiedy przejść do konkretu i jak nie zabić rozmowy ceną
-
Dzień 10 – Jak nie utknąć, czyli co jeśli klientka nie odpisuje po ofercie?
-
Dzień 11 – Jak mówić o cenie bez zająknięcia – budowanie wartości szkolenia
-
Dzień 12 – Stories, które sprzedają – jak mówić o szkoleniu bez krzyku „kup”
-
Dzień 13 – Certyfikat: co się za nim kryje?
-
Dzień 14 – Kiedy podać datę szkolenia i jak o niej mówić
-
Dzień 15 – „Muszę się zastanowić” – co odpowiadać na wątpliwości kursantki
-
Dzień 16 – Co, gdy kursantka mówi „nie mam pieniędzy”? – kontynuacja rozmowy o wątpliwościach
-
Dzień 17 – Gdy kursantka się wycofuje, jak wykorzystać to, co mówi?
-
Dzień 18 – Gdy widzisz zainteresowanie, ale kursantka nic nie mówi
-
Dzień 19 – Jak wracać do rozmowy, żeby nie wypaść z roli: miękkie podbicia i luźne zagajenia
-
Dzień 20 – Zrozum, kiedy kursantka powiedziała TAK – co ją przekonało do zapisu
-
Dzień 21 – Jak domknąć rozmowę bez ciśnięcia: gdy kursantka mówi „następnym razem”
-
Dzień 22 – Zimne kontakty, które kiedyś były ciepłe: jak odświeżyć relacje i poprawić zasięgi?
-
Dzień 23 – Ostatnia rozmowa przed zapisaniem: jak domknąć bez presji (ale skutecznie)
-
Dzień 24 – Co jeśli ona się nie zapisze? Jak zostawić po sobie dobre wrażenie?
-
Dzień 25
-
Dzień 26
-
Dzień 27
-
Dzień 28
-
Dzień 29
-
Dzień 30
-
WORKBOOK DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU – wkrótce